loading...

تی وی روز - دانلود فیلم سینمایی جدید

ژانر: انیمیشن ، فانتزی ، علمی تخیلی ، درام

 

محصول: آمریکا 2022

 

امتیاز: 10/7.1

 

زبان: دوبله فارسی + زیرنویس فارسی چسبیده

 

دانلود انیمیشن آکادمی فراطبیعی Supernatural Academy 2022

Supernatural Academy

 

خلاصه داستان:

در مورد دو خواهر دوقلو است که در بدو تولد از يکديگر جدا شده‌ و در محيط‌هاي کاملا متضاد رشد مي‌کنند. به طوري که يکي از آن‌ها در دنياي ماورايي بزرگ شده و ديگري که به تازگي از وجود همچين دنيايي اطلاع پيدا کرده، در دنياي انسا‌ها دوران کودکي خود را سپري کرده است. حال اين دو خواهر در آکادمي فراطبيعي با يکديگر روبرو شده و بايد ياد بگيرند بر اختلافات خود غلبه کرده و براي نجات خود و جهان به يکديگر اعتماد کنند اما…

 

 

admin بازدید : 222 شنبه 14 خرداد 1401 زمان : 1:30 نظرات (0)

 

سال تولید: 2022

 

محصول: آمریکا

 

ژانر: اکشن، ماجرایی، کمدی

 

دانلود انیمیشن خرگوش سامورایی تاریخچه اوساگی

 

نوع: سینمایی

داستان مجموعه: خرگوش نوجوان سامورایی یویچی، از نوادگان جنگجوی بزرگ میاموتو اوساگی، برای تبدیل شدن به یک سامورایی واقعی، تلاشی حماسی را آغاز می کند.

 

 

admin بازدید : 177 جمعه 13 خرداد 1401 زمان : 2:35 نظرات (0)

دانلود سریال نارگیل

سال ساخت: 1399
پخش: 1400
تهیه کننده: ابراهیم عامریان
نویسنده: حمزه صالحی
کارگردان: ابراهیم عامریان
موضوع: کمدی ، طنز ، ماجراجویی
پخش در: شبکه خانگی
بازیگران: مهدی فقیه، شبنم قلی خانی، بهنوش بختیاری، علی زیاری، امیرمحسن کوه گره، آشا محرابی با هنرمندی سیروس همتی، ترنم کاظمی، سام نوری، شهرزاد کمال‌زاده، سارا منجزی، حسین رفیعی، بهراد خرازی، تورج نصر، سارا روستاپور، احمد ایراندوست، میثم رستگاری، مانی آخشی و رهام حیدر علی
خلاصه داستان: هاله اشتباه بزرگی می کند و پدر و مادرش در یک طلسم گرفتار می شوند. او برای نجات والدینش باید همراه برادرش و سه عروسک نارگیل ، لنگه و لیوه سفری جادویی را آغاز کند. این یک سفر هیجان انگیز است ، اما پر از رویدادهای جادویی و دلهره آور است.

admin بازدید : 211 یکشنبه 21 شهریور 1400 زمان : 23:33 نظرات (2)

دانلود قسمت 15 سریال دراکولا کیفیت عالی

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: مهران مدیری، گلاره عباسی، سیما تیرانداز، ویشکا آسایش، مرجان مومنی، حامد کمیلی، گلاره دربندی، نیما شعبان نژاد، فرنوش نیک اندیش، محمد بحرانی، مرتضی زارع، اندیشه فولادوند، شکیلا سماواتی، احسان امانی

داستان فیلم

 ژاله کبیری، همسر جدید کامران کامروا که 3 سال است با او ازدواج کرده، برای او جشن تولد گرفته است و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون رو به استخدام خود درآورده است. مهمانی باشکوهی برپا است و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می شویم...

admin بازدید : 197 دوشنبه 07 تیر 1400 زمان : 18:22 نظرات (0)

دانلود سریال آکتور با بازی نوید محمدزاده

دانلود سریال آکتور

 

سریال ایرانی آکتور محصول سال 1400 ایران ساخته شده و به کارگردانی نیما جاویدی و نویسندگی نیما جاویدی ساخته شده است. بازیگرانی مانند نوید محمدزاده در سریال آکتور حضور داشته اند. دانلود سریال آکتور با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال آکتور را بارگیری کنید.

دانلود سریال آهوی من مارال با بازی حسن معجونی

 دانلود سریال آهوی من مارال

سریال ایرانی آهوی من مارال محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی مهرداد غفارزاده ساخته شده است. بازیگرانی مانند الهام کردا، حسن معجونی، ترلان پروانه ، متین ستوده در سریال آهوی من مارال حضور دارند. دانلود سریال آهوی من مارال با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال آهوی من مارال را بارگیری کنید.

دانلود سریال دادزن با بازی امیر کربلایی زاده

 دانلود سریال دادزن

سریال ایرانی دادزن محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی عباس خواجه‌وند ساخته شده است. بازیگرانی مانند بهنوش بختیاری، علیرضا مهران، پروین ملکی، سیروس سپهری در سریال دادزن حضور دارند. دانلود سریال دادزن با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال دادزن را بارگیری کنید.

دانلود سریال قبله عالم با بازی حامد کمیلی

 دانلود سریال قبله عالم

سریال ایرانی قبله عالم محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی حامد محمدی ساخته شده است. بازیگرانی مانند حامد کمیلی، سوگل خلیق ، پژمان بازغی ، سام درخشانی در سریال  قبله عالم حضور دارند. دانلود سریال قبله عالم با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال قبله عالم را بارگیری کنید.

 

 

دانلود سریال حرفه ای با بازی  زانیار خسروی

دانلود سریال حرفه ای

سریال ایرانی حرفه ای محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی مصطفی تقی زاده ساخته شده است. بازیگرانی مانند زانیار خسروی، سارا بهرامی، اسما رمضانی، سیروان خسروی در سریال  حرفه ای حضور دارند. دانلود سریال حرفه ای با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال حرفه ای را بارگیری کنید.

دانلود سریال جزیره با بازی محمدرضا فروتن

دانلود سریال جزیره

سریال ایرانی جزیره محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده است. بازیگرانی مانند محمدرضا فروتن، حسام منظور در سریال جزیره حضور دارند. دانلود سریال جزیره با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال جزیره را بارگیری کنید.

دانلود سریال جیران با بازی بهرام رادان

دانلود سریال جیران

سریال ایرانی جیران محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. بازیگرانی مانند بهرام رادان، نهال دشتی، پری ناز ایزدیار، هومن برق نورد در سریال جیران حضور دارند. دانلود سریال جیران با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال جیران را بارگیری کنید.

دانلود سریال میدان سرخ با بازی بهرام افشاری

دانلود سریال میدان سرخ

سریال ایرانی میدان سرخ محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان ساخته شده است. بازیگرانی مانند بهرام افشاری، آرمین رحیمیان، امیر حسین آرمان، کاظم سیاحی در سریال میدان سرخ حضور دارند. دانلود سریال میدان سرخ با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال میدان سرخ را بارگیری کنید.

دانلود سریال مترجم

دانلود سریال مترجم

سریال ایرانی مترجم محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی بهرام توکلی ساخته شده است. دانلود سریال مترجم با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال مترجم را بارگیری کنید.

دانلود سریال نوبت لیلی

دانلود سریال نوبت لیلی

سریال ایرانی نوبت لیلی محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی سید روح الله حجازی ساخته شده است. دانلود سریال نوبت لیلی با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال نوبت لیلی را بارگیری کنید.

دانلود سریال شاخ آفریقا با بازی هومن سیدی

دانلود سریال شاخ آفریقا

سریال ایرانی شاخ آفریقا محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده است. بازیگرانی مانند هومن سیدی، پژمان جمشیدی در سریال شاخ آفریقا حضور دارند. دانلود سریال شاخ آفریقا با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال شاخ آفریقا را بارگیری کنید.

دانلود سریال یاغی با بازی پارسا پیروزفر

دانلود سریال یاغی

سریال ایرانی یاغی محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی محمد کارت ساخته شده است. بازیگرانی مانند پارسا پیروزفر ، طناز طباطبایی در سریال یاغی حضور دارند. دانلود سریال یاغی با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال یاغی را بارگیری کنید.

دانلود سریال زخم کاری با بازی جواد عزتی

دانلود سریال زخم کاری

سریال ایرانی زخم کاری محصول سال 1400 ایران و به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده است. بازیگرانی مانند منوچهر علیپور، سعید چنگیزیان، جواد عزتی در سریال  زخم کاری حضور دارند. دانلود سریال زخم کاری با لینک مستقیم و کیفیت عالی می توانید سریال زخم کاری را بارگیری کنید.

 

admin بازدید : 182 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 زمان : 17:50 نظرات (0)

دانلود سریال جذاب و دیدنی میدان سرخ

سریال "میدان سرخ" به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان به زودی وارد نمایش خانگی می شود.

به گزارش روابط عمومی این پروژه ، فرزاد فرزین تیتراژ سریال "میدان سرخ" را می خواند. این پیش پرده معمایی به زودی وارد نمایش خانگی می شود و توسط فیلیمو پخش می شود. فرزاد فرزین که سابقه بازی در سریال های نمایش خانگی را نیز دارد ، پیش از این قطعاتی را برای سریال های "عاشقانه" و "مانکن" خوانده بود.

حمید فرخ نژاد ، مهتاب کرامتی ، بهرام افشاری ، کاظم سیاحی ، مسعود کرامتی ، امید روحانی ، بهدخت ولیان ، آرمین رحیمیان با بازی علی مصفا و امیرحسین آرمان بازیگران این مجموعه هستند. بزودی سایر بازیگران این سریال معرفی می شوند. دانلود سریال میدان سرخ

«میدان سرخ» اولین تجربه کارگردانی ابراهیمیان در تولید سریال است. ابراهیمیان پیش از این فیلم های "قول نمی دهیم" ، "خلبان" و "ارسال آگهی تسلیت به روزنامه" را کارگردانی کرده است.

admin بازدید : 196 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 زمان : 22:53 نظرات (0)

سایت های ترافیک داخلی موسیقی را بارگیری می کنند

علاوه بر محبوبیت سایت های دانلود آهنگ و کامل بودن بایگانی آنها ، یک  دیگر نیز وجود دارد که برای برخی از کاربران بسیار مهم است و آن میزبانی داخلی سایت است. ماهیت داخلی سایت برای کاربران اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. از آنجا که سایت های میزبانی در بازدیدها نصف قیمت هستند. این مهم هنگامی بیشتر می شود که بخواهید فایلهای ویدئویی سنگین را از اینترنت بارگیری کنید. در این حالت بهتر است از سایتهایی که بازدید آنها داخلی و با نصف قیمت محاسبه شده است ، بارگیری کنید. دانلود آهنگ جدید

اگرچه دانلود موسیقی یا گوش دادن به آن بصورت آنلاین اینترنت مصرف زیادی ندارد ، اما برای کسانی که می خواهند به طور منظم از چنین سایت هایی استفاده کنند ، ماهیت داخلی سایت برای آنها مهم است. اگر می خواهید موزیک ویدئوها را بارگیری کنید ، قطعاً به سایت های دانلود موسیقی داخلی احتیاج خواهید داشت. در ادامه تعدادی از سایت های دانلود موسیقی با هاست داخلی معرفی می شوند که بارگیری از آنها به نصف قیمت محاسبه می شود. البته توجه داشته باشید که سایت های زیر بر اساس لیست اعلام شده توسط وزارت ارتباطات در تاریخ 11/05/2009 معرفی شده اند و ممکن است به مرور لیست تغییر کند. بنابراین اگر می خواهید تعداد زیادی از این سایتها را بارگیری کنید ، بهتر است قبل از این از داخلی بودن سایت اطمینان حاصل کنید.

 

https://targetmusic.ir

admin بازدید : 230 سه شنبه 07 بهمن 1399 زمان : 21:48 نظرات (0)

دانلود قسمت اول سریال جدید و زیبای خوب، بد، جلف: رادیواکتیو قسمت 1 با کیفیت فوق العاده

دانلود سریال جذاب و دیدنی خوب، بد، جلف: رادیواکتیو قسمت 1 با کیفیتی بی نظیر و لینک دانلود مستقیم

 

admin بازدید : 273 چهارشنبه 26 آذر 1399 زمان : 11:02 نظرات (0)

به گفته متخصصان مغز و اعصاب ، موسیقی متعلق به سمت راست مغز است. نت های موسیقی هورمون های اندروفین را از غده هیپوفیز آزاد می کند. موسیقی عالی میزان کاتکول آمین ها و آدرنالین موجود در بدن را کاهش می دهد. این منجر به افزایش ضربان قلب ، فشار خون بالا و کاهش میزان سموم بنام اسیدهای چرب ذخیره شده و لاکتات می شود. گوش دادن به موسیقی خوب میگرن و استرس را کاهش می دهد. این مزایای شگفت انگیز برای بیماران مغز نیم دایره و شیدایی ، هیستری دارد. موسیقی بیشترین تأثیر را بر افراد درونگرا دارد. امواج موسیقی غدد درون ریز را فعال می کنند.

admin بازدید : 233 سه شنبه 13 خرداد 1399 زمان : 13:03 نظرات (0)

براساس عنوان آلبوم قبلی خود ، کتی کراچفیلد ، ترانه سرا آلاباما ، Out in the Storm بود که آهنگهای فروپاشی با بخش ریتم هالکینگ پخش کرد. در ادامه ، به نظر می رسد که کم و بیش طرف دیگر آن است.

با کاهش باد و پاک شدن هوا ، کراچفیلد کاملاً از Indie-Rock برای پذیرایی از آمریکنا و کشور راک منطقه بومی خود دور شده و با این کار بهترین آلبوم سال را تا کنون ساخته است. با کمک تولید ناخوشایند ، تمیز اما هرگز استریل توسط براد کوک - و شاید هوشیاری که او اخیراً پذیرفته است - مه افزایش یافته است و ترانه سرایی او واقعاً دیده می شود.

این ترانه ها واقعاً به اندازه کافی خوب هستند که با اوج دیلان قابل مقایسه هستند: مانند او ، کراچفیلد به تسخیر ناخوشایند تقریباً تسکین دهنده درد دل بستگی دارد و دوباره با پوزخند بیرون می زند ("مارلی در پشت فقط سعی در ادامه باد دارد. هوای هوا "فقط یک خط بسیار Dylanesque است). در شهر آلوده به اواسط سرعت آلودگی نمی تواند خیلی کار کند ، او با خوشحالی ناامید است ، "عزیزم روی یک قاشق" ، و در The Eye عشق جدید وحشیانه ای وحشی تر است: "شما مرا تماشا می کنید مثل من یک جت است."

اما این آلبوم سرشار از خرد و زحمت سخت است ، برخی از آن ها به خودی خود ضربه می زنند ، روی بک گراندهایی قرار می گیرند که به طرز مختلفی استوایی و کبود هستند. اوج این فلات بلند آهنگ آمریکایی Ruby Falls است ، یک افتخار آراسته و شاعرانه به یک عاشق سابق درباره اینکه چگونه بعضی اوقات گاهی اوقات کار نمی کند. تقریباً می توانید دست او را در دست خود احساس کنید. بار دیگر ، او هوا را پاک می کند تا چیزی زیبا و واقعی را فاش کند.

 

دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 198 چهارشنبه 13 فروردین 1399 زمان : 1:54 نظرات (0)

شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش ۲ فیلم «درخت گردو» به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی حاجی احمدی، کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی مشترک ابراهیم امینی و حسین حسنی و «مردن در آب مطهر» به تهیه‌کنندگی جمشید محمودی و کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی  را صادر کرد.

 

admin بازدید : 112 چهارشنبه 21 اسفند 1398 زمان : 18:58 نظرات (1)

 

رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی، سروش صحت و حامد محمدی فیلم سینمایی «چپ، راست» را می سازند.

رامبد جوان، پیمان قاسم‌خانی، سروش صحت و حامد محمدی چهار کارگردانی که سابقه ای در ساخت آثار کمدی دارند در فیلم سینمایی «چپ، راست» کنار یکدیگر قرار گرفتند.

چپ ، راست

admin بازدید : 114 چهارشنبه 21 اسفند 1398 زمان : 18:52 نظرات (0)

فیلم خوب بد جلف 2

اسامی بازیگران خوب بد جلف 2

سام درخشانى، پژمان جمشیدى، حامد کمیلى، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش, فرهاد آییش, امیرمهدى ژوله، مارال فرجاد، على اوجى ، شکیب شجره

خلاصه داستان خوب بد جلف 2:

کمدی «خوب، بد، جلف ۲» دنباله‌ای بر قسمت اول این فیلم سینمایی است که در سال ۹۴ ساخته شد. در سری دوم این فیلم؛ گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آن جا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و……

admin بازدید : 160 چهارشنبه 21 اسفند 1398 زمان : 18:25 نظرات (0)

دانلود فیلم درخونگاه با بازی امین حیایی

 

دانلود فیلم سینمایی درخونگاه
دانلود فیلم سینمایی درخونگاه

Download Iranian Movie Darkhongah With Quality 1080 , 720 , 480 From Siavash As adi

کارگردان : سیاوش اسعدی

ژانر : درام

سال ساخت : 1397

سال پخش : 1398

مال : کشور ایران

بازیگران فیلم عبارتند از : الناز شاکردوست • هوتن شکیبا • فرشته صدرعرفایی • پدرام شریفی • امین میری • بانیپال شومون • شبنم مقدمی • فرید سجادی حسینی • آرمین رحیمیان

 

admin بازدید : 106 یکشنبه 13 بهمن 1398 زمان : 15:01 نظرات (0)

دانلود کامل سریال خواب زده سیروس مقدم

دانلود سریال خواب زده با کیفیت عالی و لینک مستقیم

خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در ژانر هیجان‌انگیز در سال 1397 ساخته شده است. در این فیلم هنرمندانی مانند مهدی سلطانی، علیرضا شجاع نوری، کوروش سلیمانی، لادن مستوفی نقش اصلی ای سریال می باشند. شما می توانید این سریال جذاب و زیبا را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.

دانلود سریال خواب زده

Download Iranian Serial Sleepless With Quality 1080،720،480 From pishgammovie

نام سریال : خواب زده ∴ کارگردان : سیروس مقدم ∴ موضوع : هیجانی

سال تولید : 1397 ∴ سال پخش : 1398 ∴ محصول : ایران

تهیه کننده : الهام غفوری

ماجرای سریال :

شیطان خواب و انسان از سوژه‌هایی هستند که همیشه ذهن مخاطب را درگیر می‌کند

بازیگران :

علیرضا شجاع نوری • مهدی سلطانی • لادن مستوفی • کوروش سلیمانی • سام درخشانی • فرید سجادی حسینی • پریوش نظریه • ایرج نوذری • امیرعلی دانایی • سیما بابایی • مارال فرجاد • ارسلان قاسمی • احترام برومند

admin بازدید : 109 جمعه 27 دی 1398 زمان : 11:34 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی اولین امضاء برای رعنا

دانلود فیلم اولین امضاء برای رعنا با کیفیت عالی و لینک مستقیم

فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی علی ژکان در ژانر درام ، اجتماعی در سال 1396 ساخته شده است. در این فیلم هنرمندانی مانند علیرضا جلالی‌تبار، شهرزاد کمال‌زاده نقش اصلی فیلم می باشند. شما می توانید این فیلم درام و اجتماعی زیبا را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.

دانلود فیلم اولین امضاء برای رعنا

Download Iranian Movie First Signature for Raana With Quality 1080،720،480 From pishgammovie

نام فیلم : اولین امضاء برای رعنا ∴ کارگردان : علی ژکان ∴ موضوع : درام ، اجتماعی

محصول : ایران ∴ سال تولید : 1396 ∴ سال اکران : 1398

خلاصه داستان :

داستان فیلم در مورد یک نویسنده است که سال های قبل با دختری به نام رعنا ازدواج نموده والان صاحب یک پسر 6 ساله می باشند که با هم در خانه اجاره ای دوستش زندگی می کنند.این نویسنده 3 کتاپ چاپ کرده است تا به حال اما فروش خوبی نداشته است. وحالا دوستش از او می خواهد خانه اش را خالی کند تا خودش ساکن آن خانه شود…

بازیگران فیلم :

علیرضا جلالی‌تبار • شهرزاد کمال‌زاده • شقایق رهبری • حمیدرضا هدایتی • شهین تسلیمی • فلور نظری • نادر نادرپور • محسن عبداللهیان • حمید فلاحی

 

admin بازدید : 105 جمعه 27 دی 1398 زمان : 11:32 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی اژدر با کیفیت عالی

فیلم اژدر به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا سبحانی در ژانر کمدی تولید و ساخته شده است. در فیلم سینمایی اژدر بازیگرانی مانند بهاره رهنما، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، نعیمه نظام‌دوست، شهره لرستانی، لوون هفتوان، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، محمد شیری ، یوسف صیادی، آذین رئوف و آرش نوذری نقش افرینی کرده اند در خلاصه داستان فیلم آمده است که (درباره مردی است که به یکباره توانمندی منحصر بفردی پیدا می کند که باعث می شود اتفاقات عجیب و شیرینی درپی آن رقم بخورد) شما می توانید این فیلم جذاب و دیدنی را از سایت پیشگام مووی دانلود نمایید.

تیزر فیلم قرار گرفت

دانلود فیلم اژدر

دانلود فیلم اژدر

Download Iranian Movie Azhdar With Quality 1080،720،480 From pishgammovie

نام فیلم : اژدر کارگردان : رضا سبحانی محصول : ایران

موضوع : کمدی،فانتزی سال ساخت : 1397 مدت فیلم : 86 دقیقه

ماجرای فیلم :

درباره مردی است که به یکباره توانمندی منحصر بفردی پیدا می کند که باعث می شود اتفاقات عجیب و شیرینی درپی آن رقم بخورد

بازیگران :

بهاره رهنما • میرطاهر مظلومی • علی انصاریان • نعیمه نظام‌دوست • شهره لرستانی • لوون هفتوان • نادر سلیمانی • نصرالله رادش • محمد شیری • یوسف صیادی • آذین رئوف • آرش نوذری

 

admin بازدید : 97 جمعه 27 دی 1398 زمان : 11:31 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی جان دار

دانلود فیلم جان دار با کیفیت عالی و لینک مستقیم

 فیلمی به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی که سال 1397 در ژانر درام ، اجتماعی ساخته شده استدر این فیلم هنرمندانی مانند فاطمه معتمدآریا • حامد بهداد • جواد عزتی نقش اصلی فیلم می باشند. شما می توانید این فیلم درام و اجتماعی زیبا را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.

تیزر فیلم فرار گرفت

دانلود فیلم جان دار

Download Iranian Movie Life Hanging With Quality 1080،720،480 From pishgammovie

نام فیلم: جان دار  ∴ کارگردان: حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری ∴ موضوع: اجتماعی

سال تولید: 1397 ∴ سال انتشار: 1398 ∴ مدت فیلم: 101 دقیقه

خلاصه داستان :

بخدا اگه یه بار دیگه بگین شام چی شد، غذا چیه، همین وسط خودم رو دار میزنم که غذاخوردن یادتون بره. بابا از گشنگی نمردین که!؟

بازیگران فیلم :

فاطمه معتمدآریا • حامد بهداد • باران کوثری • جواد عزتی • علی شادمان • مسعود کرامتی • گیتی قاسمی • محمد علی‌محمدی • امیر احمد قزوینی

admin بازدید : 85 جمعه 27 دی 1398 زمان : 11:28 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی نفس های آرام

نفس های آرام فیلم خانوادگی به کارگردانی میثم هاشمی طبا و تهیه کنندگی علی مصفا و حافظ احمدی تولید شده است. در این فیلم بازیگرانی مثل کوروش تهامی، محمود پاک نیت، همایون ارشادی، لیلا بلوکات نقش آفرینی کرده اند شما می توانید این فیلم زیبا و دیدنی را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.

دانلود فیلم نفس های آرام

دانلود فیلم نفس های آرام

Download Iranian Movie Nafashaye Aram With Quality 1080،720،480 From pishgammovie

نام فیلم: نفس های آرام کارگردان: میثم هاشمی طبا موضوع: اجتماعی ، خانوادگی

سال تولید: 1395 سال انتشار: 1398 مدت فیلم: 88 دقیقه

بازیگران:
کوروش تهامی، محمود پاک نیت، همایون ارشادی، لیلا بلوکات، آوا دارویت و همچنین جعفردهقان و شهرام عبدلی

ماجرای فیلم:
محیا و رضا زوج جوانی در آستانه ازدواج هستند. رضا مهندس معمار است و محیا شاگرد و نامزد او است. حادثه ای برای محیا اتفاق می افتد که مسیر زندگی هر دوی آنها را تغییر می دهد.

admin بازدید : 90 جمعه 27 دی 1398 زمان : 11:26 نظرات (0)

دانلود فیلم مطرب مصطفی کیایی

مطرب فیلمی مهیج و فوق العاده تماشایی به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی در ژانر کمدی ساخته شده است در این فیلم بازیگرانی مانند پرويز پرستويي، محسن كيايي، الناز شاكردوست، مهران احمدي در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. شما می توانید این فیلم زیبا و جذاب را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.

دانلود فیلم مطرب

نام اثر: مطرب کارگردان: مصطفی کیایی محصول ایران

سال تولید: 1398 سال پخش: 1398 موضوع: طنز،کمدی

بازیگران فیلم عبارتند از : پرويز پرستويي • محسن كيايي • الناز شاكردوست • مهران احمدي • حسين اميدي • امين مقدم

ماجرای فیلم : اینا اصلاً ما رو قبول ندارن بهمون میگن مطرب.

 

admin بازدید : 93 جمعه 27 دی 1398 زمان : 11:25 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی تورنا2 با کیفیت عالی

فیلمی متفاوت از سید جواد هاشمی که کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارد این فیم در ژانر تخیلی ساخته شده است و بازیگرانی مانند اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، الناز حبیبی در سینمای ایرانی تورنادو بازی کرده اند شما می توانید این فیلم جذاب و دیدنی را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.

دانلود فیلم تورنا2

نام اثر: تورنا2 کارگردان: سید جواد هاشمی محصول ایران

سال تولید: 1398 سال پخش: 1398 موضوع: تخیلی

بازیگران فیلم عبارتند از : اکبر عبدی • کامران تفتی • بهنوش بختیاری • الناز حبیبی • ارسلان قاسمی • عباس جمشیدی • وحید نفر • امیر رونقی • راستین عزیزپور • امیررضا احمدی • محمدمهدی ایرانی • نگار نافذ

ماجرای فیلم :

داستان پروفسوری را روایت می‌کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است. رستورانی که در نهایت به یک سفینه تبدیل می‌شود. حال با ورود چهار نوجوان به قصه و با شیطنت آنان، این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز درمی‌آید. سفینه در نهایت به فضا رفته و در یک سرزمین ناشناخته فرود می آید.

 

دانلود فیلم سینمایی تورنا2

نویسنده: سیدجواد هاشمی، مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، تدوین: سید جواد هاشمی،مهران گنبدلو، طراح صحنه: علی شایان فر، مجری طرح و سرمایه گذار: حسین احمدی، مدیر صدابرداری: احمد اردلان، طراحی صدا: علی ابوالصدق، موسیقی: بهنام صبوحی، طراح حرکات موزون: سید کمال رضوی، طراح لباس: سوسن نوروزی، طراح گریم: شهرام خلج، دکوراتور: امیر قدیریان، مدیر تولید: ایرج طایفه، جانشین تهیه کننده و دستیار اول کارگردان: عباس دلدار، منشی صحنه: فرزانه زهره وند، عکاس: پیام نصیری خرم، جلوه های ویژه بصری: محمدرضا نجفی امامی، مجری طرح و سرمایه گذار: حسین احمدی

admin بازدید : 85 جمعه 27 دی 1398 زمان : 11:23 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی جدید منطقه پرواز ممنوع با لینک مستقیم

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد ساخته و تولید شده است این فیلم در ژانر خانوادگی با بازیگرانی مثل هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان… جلوی دوربین رفته است و در این فیلم بازی و نقش آفرینی کرده اند. شما می توانید این فیلم زیبا و جذاب را از سایت پیشگام مووی به صورت قانونی دانلود و دریافت نمایید.

☆☆☆ تیزر فیلم قرار گرفت ☆☆☆

دانلود فیلم منطقه پرواز ممنوع

دانلود فیلم منطقه پرواز ممنوع

دانلود فیلم منطقه پرواز ممنوع

کارگردان: امیر داسارگر

موضوع: خانوادگی

محصول: ایران

سال تولید: 1398

بازیگران فیلم عبارتند از : هادی حجازی فر • محمد فیلی • متین‌پاکزاد • متین کرمانی • علیرضا اکبری • علی ذکریایی • زین العابدین تقی پور • بهار نوحیان

ماجرای فیلم :

داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

admin بازدید : 91 جمعه 27 دی 1398 زمان : 11:20 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی زیرنظر با کیفیت عالی

دانلود فیلم زیرنظر به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمد شایسته در ژانر اجتماعی ، کمدی ساخته شده است در این فیلم بازیگرانی مانند رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، علی استادی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، علی صالحی، سامیه لک، مصطفی راد، عباس جمشیدی و آزاده صمدی نقش آفرینی کرده اند شما می توانید این فیلم جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دریافت نمایید.

تیزر فیلم قرار گرفت

دانلود فیلم زیر نظر

دانلود فیلم زیرنظر

کارگردان : مجید صالحی

موضوع : اجتماعی

سال تولید : 1395

سال انتشار : 1398

محصول : ایران

بازیگران فیلم عبارتند از : رضا عطاران • امیر جعفری • مهران احمدی • سروش جمشیدی • علی استادی • امیر نوری • سیاوش مفیدی • علی صالحی • سامیه لک • مصطفی راد • عباس جمشیدی • آزاده صمدی و…

ماجرای فیلم :

خانم ها! آقایان! مراقب باشید همه جا زیر نظر است!

admin بازدید : 87 جمعه 27 دی 1398 زمان : 11:19 نظرات (0)

دانلود سریال دل قسمت ششم با لینک مستقیم

سریال دل در ژانر ملودارم و خانوادگی ساخته شده است این سریال در دو فصل 14 قسمتی تولید شده که کارگردان آه برعهده منوچهر هادی می باشد و تا الان بازیگرانی مانند حامد بهداد، ساره بیات، مهراوه شریفی‌نیا، سعید راد، کوروش تهامی، افسانه بایگان و بیژن امکانیان در سریال دل بازی کرده اند. شما می توانید این سریال جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.

دانلود قسمت ششم سریال دل

دانلود قسمت ششم سریال دل

کارگردان : منوچهر هادی

موضوع : خانوادگی و اجتماعی

محصول : ایران

سال تولید : 1397

سال انتشار : 1398

بازیگران سریال عبارتند از : حامد بهداد • ساره بیات • مهراوه شریفی‌نیا • سعید راد • کوروش تهامی • افسانه بایگان • بیژن امکانیان

ماجرای سریال :

آرش با هزاران سوال بی جواب راهی خانه رستا می شود اما نه تنها جوابی نمی یابد, بلکه سوال و تردیدهایش بیشتر می شود, چرا که خانواده رستا رازی را می دانند که آرش از آن بی خبر است.

admin بازدید : 83 جمعه 06 دی 1398 زمان : 23:07 نظرات (0)

دانلود سریال دل قسمت پنجم با لینک مستقیم

سریال دل در ژانر ملودارم و خانوادگی ساخته شده است این سریال در دو فصل 14 قسمتی تولید شده که کارگردان آه برعهده منوچهر هادی می باشد و تا الان بازیگرانی مانند حامد بهداد، ساره بیات، مهراوه شریفی‌نیا، سعید راد، کوروش تهامی، افسانه بایگان و بیژن امکانیان در سریال دل بازی کرده اند. شما می توانید این سریال جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.

دانلود قسمت پنجم سریال دل

دانلود قسمت پنجم سریال دل

کارگردان : منوچهر هادی

موضوع : خانوادگی و اجتماعی

محصول : ایران

سال تولید : 1397

سال انتشار : 1398

بازیگران سریال عبارتند از : حامد بهداد • ساره بیات • مهراوه شریفی‌نیا • سعید راد • کوروش تهامی • افسانه بایگان • بیژن امکانیان

ماجرای سریال :

آرش با هزاران سوال بی جواب راهی خانه رستا می شود اما نه تنها جوابی نمی یابد, بلکه سوال و تردیدهایش بیشتر می شود, چرا که خانواده رستا رازی را می دانند که آرش از آن بی خبر است.

admin بازدید : 79 جمعه 06 دی 1398 زمان : 23:04 نظرات (0)

دانلود سریال کرگدن قسمت هشتم با کیفیت عالی

سریال کرگدن قسمت 8

دانلود قسمت هشتم سریال کرگدن

دانلود قسمت هشتم سریال کرگدن

کارگردان : کیارش اسدی زاده ژانر : اکشن ، درام سال تولید : 1398 سال انتشار : 1398 محصول : ایران بازیگران عبارتند از : مجید آقاکریمی • محمد امین • سارا بهرامی • ستاره پسیانی • پانته آ پناهی ها • شراره دولت آبادی • پوریا رحیمی سام • مصطفی زمانی • هدی زین العابدین • کاظم سیاحی • بانیپال شومون • نادر فلاح • معصومه قاسمی پور • الهام کردا • مهدی کوشکی ماجرا سریال : ٥ جوان، به واسطه مهارت هايشان وارد چالش كرگدن مي شوند و اين سرآغاز رفاقت بين آنهاست غافل از اينكه چالش كرگدن از طرف يك مافياي بزرگ و پر قدرت طراحي شده است و ماجراهاي غير قابل پيش بيني را رقم مي زنند.

admin بازدید : 80 جمعه 06 دی 1398 زمان : 23:02 نظرات (0)

دانلود سریال مانکن قسمت 19 با لینک مستقیم

سریال جذاب و تماشایی مانکن جدیدترین سریال مخصوص شبکه خانگی می باشد که در موضوع درام و خانوادگی ساخته شده و اصلا موضوع سریال به دنیای مدلینگ ارتباطی ندارد بلکه یک داستان عاشقانه می باشد. کارگردانی سریال بر عهده حسین سهیلی زاده به تهیه کنندگی ایرج محمدی می باشد ک در 26 قسمت 45 دقیقه ای ساخته و تولید شده است که شما می توانید مانکن را از سایت پیشگام مووی با لینک مستقیم دانلود نمایید .

دانلود قسمت نوزدهم سریال مانکن

دانلود قسمت نوزدهم سریال مانکن

کارگردان : حسین سهیلی زاده

موضوع : اجتماعی ، خانوادگی

سال تولید و انتشار : 1398

محصول : ایران

بازیگران سریال عبارتند از : محمدرضا فروتن • مریلا زارعی • نازنین بیاتی • امیرحسین آرمان • فرزاد فرزین • لیندا کیانی • حسین پاکدل • الهام پاوه نژاد • عارفه معماریان • رضا توکلی • بهشاد شریفیان • پانته آ کی قبادی • رابعه مدنی • بهزاد خلج • بهزاد محسنی • مائده محمدی • محمد صادقی

ماجرای سریال :

سریال مانکن روایتگر عشقی پرهیجان است، همانطور که در داستان های معاصر آمده است،عاشق و معشوق می بایست با رنج های بسیاری برای دوام عشق شاعرانه شان روبرو شوند…

admin بازدید : 87 پنجشنبه 05 دی 1398 زمان : 10:24 نظرات (0)

دانلود سریال دل قسمت چهارم با لینک مستقیم

سریال دل در ژانر ملودارم و خانوادگی ساخته شده است این سریال در دو فصل 14 قسمتی تولید شده که کارگردان آه برعهده منوچهر هادی می باشد و تا الان بازیگرانی مانند حامد بهداد، ساره بیات، مهراوه شریفی‌نیا، سعید راد، کوروش تهامی، افسانه بایگان و بیژن امکانیان در سریال دل بازی کرده اند. شما می توانید این سریال جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.

دانلود قسمت چهارم سریال دل

دانلود قسمت چهارم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت 3

کارگردان : منوچهر هادی

موضوع : خانوادگی و اجتماعی

محصول : ایران

سال تولید : 1397

سال انتشار : 1398

بازیگران سریال عبارتند از : حامد بهداد • ساره بیات • مهراوه شریفی‌نیا • سعید راد • کوروش تهامی • افسانه بایگان • بیژن امکانیان

ماجرای سریال :

آرش با هزاران سوال بی جواب راهی خانه رستا می شود اما نه تنها جوابی نمی یابد, بلکه سوال و تردیدهایش بیشتر می شود, چرا که خانواده رستا رازی را می دانند که آرش از آن بی خبر است.

admin بازدید : 91 پنجشنبه 05 دی 1398 زمان : 10:17 نظرات (0)

دانلود سریال مانکن قسمت 18 با لینک مستقیم

سریال جذاب و تماشایی مانکن جدیدترین سریال مخصوص شبکه خانگی می باشد که در موضوع درام و خانوادگی ساخته شده و اصلا موضوع سریال به دنیای مدلینگ ارتباطی ندارد بلکه یک داستان عاشقانه می باشد. کارگردانی سریال بر عهده حسین سهیلی زاده به تهیه کنندگی ایرج محمدی می باشد ک در 26 قسمت 45 دقیقه ای ساخته و تولید شده است که شما می توانید مانکن را از سایت پیشگام مووی با لینک مستقیم دانلود نمایید .

دانلود قسمت هجدهم سریال مانکن

دانلود قسمت هجدهم سریال مانکن | دانلود سریال

کارگردان : حسین سهیلی زاده

موضوع : اجتماعی ، خانوادگی

سال تولید و انتشار : 1398

محصول : ایران

بازیگران سریال عبارتند از : محمدرضا فروتن • مریلا زارعی • نازنین بیاتی • امیرحسین آرمان • فرزاد فرزین • لیندا کیانی • حسین پاکدل • الهام پاوه نژاد • عارفه معماریان • رضا توکلی • بهشاد شریفیان • پانته آ کی قبادی • رابعه مدنی • بهزاد خلج • بهزاد محسنی • مائده محمدی • محمد صادقی

ماجرای سریال :

سریال مانکن روایتگر عشقی پرهیجان است، همانطور که در داستان های معاصر آمده است،عاشق و معشوق می بایست با رنج های بسیاری برای دوام عشق شاعرانه شان روبرو شوند…

admin بازدید : 89 پنجشنبه 05 دی 1398 زمان : 10:13 نظرات (0)

دانلود قسمت 7 سریال کرگدن

دانلود قسمت هفتم سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده

دانلود قسمت هفتم سریال کرگدن دانلود قسمت هفتم سریال کرگدن

کارگردان : کیارش اسدی زاده

ژانر : اکشن ، درام

سال تولید : 1398

سال انتشار : 1398

محصول : ایران

بازیگران عبارتند از : مجید آقاکریمی • محمد امین • سارا بهرامی • ستاره پسیانی • پانته آ پناهی ها • شراره دولت آبادی • پوریا رحیمی سام • مصطفی زمانی • هدی زین العابدین • کاظم سیاحی • بانیپال شومون • نادر فلاح • معصومه قاسمی پور • الهام کردا • مهدی کوشکی

ماجرا سریال :

٥ جوان، به واسطه مهارت هايشان وارد چالش كرگدن مي شوند و اين سرآغاز رفاقت بين آنهاست غافل از اينكه چالش كرگدن از طرف يك مافياي بزرگ و پر قدرت طراحي شده است و ماجراهاي غير قابل پيش بيني را رقم مي زنند.

admin بازدید : 87 یکشنبه 01 دی 1398 زمان : 20:35 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی مشت آخر با لینک مستقیم

به کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی سید حامد حسینی در ژانر کمدی و اکشن ساخته شده است در این فیلم بازیگرانی مانند مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری نقش آفرینی کرده اند شما می توانید این فیلم جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دریافت نمایید.

دانلود فیلم مشت آخر

دانلود فیلم مشت آخر

کارگردان: مهدی فخیم زاده

موضوع: اجتماعی

محصول: ایران

بازیگران فیلم عبارتند از : مهدی فخیم زاده • گوهر خیراندیش • احمد نجفی • رامین راستاد • گلناز خالصی • حمیدرضا قلی خانی • سیاوش معمارزاده • آتنا مهیاری

ماجرای فیلم

این فیلم یک طنز موقعیت توام با اکشن و حادثه است. (بزودی خلاصه داستان بصورت کامل قرار می گیرد)

admin بازدید : 93 یکشنبه 01 دی 1398 زمان : 20:33 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی پلکان مرگ با لینک مستقیم

به کارگردانی عباس مرادیان و تهیه کنندگی جمال گلی در ژانر اجتماعی ساخته شده است در این فیلم بازیگرانی مانند نسرین مقانلو، عبدالرضا اکبری، آرام جعفری، شهرزاد کمال زاده، پیمان دارابی، نفیسه روشن، ثریا قاسمی نقش آفرینی کرده اند شما می توانید این فیلم جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دریافت نمایید.

دانلود فیلم پلکان مرگ

دانلود فیلم پلکان مرگ

کارگردان: عباس مرادیان

موضوع: اجتماعی

محصول: ایران

بازیگران فیلم عبارتند از : نسرین مقانلو • عبدالرضا اکبری • آرام جعفری • شهرزاد کمال زاده • پیمان دارابی • نفیسه روشن • ثریا قاسمی

ماجرای فیلم :

محمدعلی وندی بازیگر، فیلمساز و معلم تئاتر نا امید از مهاجرت به زادگاهش تهران بازگشته تا همراه با همسرش میترا صدری نقاش زندگی تازه‌ای را شروع کنند اما جستجو برای پیدا کردن خانه‌ای مناسب و کنجی آرام غیرممکن به نظر می‌رسد…

admin بازدید : 97 یکشنبه 01 دی 1398 زمان : 20:32 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی عشق پول با لینک مستقیم

به کارگردانی شهروز آقایی پور و تهیه کنندگی روح الله مهرابی و مجید صادقی ولنی در ژانر کمدی ساخته شده است در این فیلم بازیگرانی مانند سیروس گرجستانی، ارژنگ امیرفضلی، فلور نظری، حدیثه تهرانی، حشمت آرمیده نقش آفرینی کرده اند شما می توانید این فیلم جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دریافت نمایید.

دانلود فیلم عشق پول

کارگردان: شهروز آقایی پور

موضوع: کمدی

محصول: ایران

بازیگران فیلم عبارتند از : سیروس گرجستانی • ارژنگ امیرفضلی • فلور نظری • حدیثه تهرانی • حشمت آرمیده

ماجرای فیلم:

هرمز اعتمادی پیرمردی نزولخوار و طماع است که دچار بیماری عجیب و ناشناخته ای شده او به یکباره کمرش خم شده و راست نمیشود و…

admin بازدید : 93 یکشنبه 01 دی 1398 زمان : 20:30 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی پیشونی سفید 3 با لینک مستقیم

به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در ژانر کودک و نوجوان سال 1397 ساخته شده است در این فیلم بازیگرانی مانند پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی، ساغر عزیزی، امیررضا احمدی و حسام نواب صفوی نقش آفرینی کرده اند شما می توانید این فیلم جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دریافت نمایید.

دانلود فیلم پیشونی سفید 3

دانلود فیلم پیشونی سفید 3

کارگردان : سید جواد هاشمی

ژانر : موزیکال

سال ساخت : 1397

سال پخش : 1398

محصول : ایران

بازیگران فیلم عبارتند از : پژمان بازغی •لیلا اوتادی • ارسلان قاسمی • ترلان پروانه • رمحمدرضا شریفی‌نیا • سیدجواد هاشمی • امیر غفارمنش • هومن حاجی عبداللهی • ساغر عزیزی • امیررضا احمدی • حسام نواب صفوی

ماجرای فیلم :

قصه با به دام افتادن پیشونی سفید به وسیله اختاپوس شروع میشود و در‌این قسمت قهرمان قصه یعنی میمون به مبارزه اختاپوس میرود اما…

admin بازدید : 97 چهارشنبه 27 آذر 1398 زمان : 0:47 نظرات (0)

دانلود قسمت سوم سریال جدید دل با لینک مستقیم

سریال دل در ژانر ملودارم و خانوادگی ساخته شده است این سریال در دو فصل 14 قسمتی تولید شده که کارگردان آه برعهده منوچهر هادی می باشد و تا الان بازیگرانی مانند حامد بهداد، ساره بیات، مهراوه شریفی‌نیا، سعید راد، کوروش تهامی، افسانه بایگان و بیژن امکانیان در سریال دل بازی کرده اند. شما می توانید این سریال جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.

دانلود سریال دل قسمت سوم 3

دانلود سریال دل قسمت سوم 3

کارگردان : منوچهر هادی

موضوع : خانوادگی و اجتماعی

محصول : ایران

سال تولید : 1397

سال انتشار : 1398

بازیگران سریال عبارتند از : حامد بهداد • ساره بیات • مهراوه شریفی‌نیا • سعید راد • کوروش تهامی • افسانه بایگان • بیژن امکانیان

ماجرای سریال :

داستان دل در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.داستان اصلی سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و …

admin بازدید : 90 چهارشنبه 27 آذر 1398 زمان : 0:45 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی مسخره باز

به کارگردانی همایون غنی زاده و تهیه کنندگی علی مصفا در ژانر اجتماعی سال 1397 ساخته شده است در این فیلم بازیگرانی مانند صابر ابر، بابک حمیدیان، هدیه تهرانی، رضا کیانیان، داريوش موفق، محسن حسيني، باحضور علی نصیریان نقش آفرینی کرده اند شما می توانید این فیلم جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دریافت نمایید.

دانلود فیلم مسخره باز

دانلود فیلم مسخره باز

کارگردان : همایون غنی زاده

ژانر : درام

سال ساخت : 1397

سال پخش : 1398

محصول : ایران

بازیگران فیلم عبارتند از : صابر ابر • بابک حمیدیان • هدیه تهرانی • رضا کیانیان • داريوش موفق • محسن حسيني • علی نصیریان

ماجرای فیلم :

مسخره‌باز داستان جوانی (صابر ابر) شیفتهٔ بازیگری است که در یک سلمانی به همراه بابک حمیدیان کار می‌کند و شب‌ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می‌پردازد. صاحب‌کار او کاظم آقا (علی نصیریان) که فردی معتقد به اصول اخلاقی است سر ماجرایی با سرهنگ کیانی از قدیم‌الایام مشکل داردو …

admin بازدید : 88 چهارشنبه 27 آذر 1398 زمان : 0:42 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی درخونگاه با لینک مستقیم

دانلود فیلم درخونگاه : به کارگردانی سیاوش اسعدی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور در ژانر اجتماعی سال 1397 ساخته شده است در این فیلم بازیگرانی مانند امين حيايى، ژاله صامتى، مهراوه شريفى نيا ، نادر فلاح ، محمود جعفرى ،منصور شهبازى ،افشين سنگ چاپ ،فاطمه مرتاضى و پانته آپناهى ها نقش آفرینی کرده اند شما می توانید این فیلم جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دریافت نمایید.

دانلود فیلم درخونگاه

کارگردان : سیاوش اسعدی

ژانر : درام

سال ساخت : 1397

سال پخش : 1398

محصول : ایران

بازیگران فیلم عبارتند از : الناز شاکردوست • هوتن شکیبا • فرشته صدرعرفایی • پدرام شریفی • امین میری • بانیپال شومون • شبنم مقدمی • فرید سجادی حسینی • آرمین رحیمیان

ماجرای فیلم :

ظهری می‌آید، تا بسازد! اگرنبازد.

admin بازدید : 87 چهارشنبه 27 آذر 1398 زمان : 0:34 نظرات (0)

دانلود قسمت 6 ششم سریال کرگدن

دانلود قسمت ششم سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده

دانلود قسمت ششم سریال کرگدن

کارگردان : کیارش اسدی زاده

ژانر : اکشن ، درام

سال تولید : 1398

سال انتشار : 1398

محصول : ایران

بازیگران عبارتند از : مجید آقاکریمی • محمد امین • سارا بهرامی • ستاره پسیانی • پانته آ پناهی ها • شراره دولت آبادی • پوریا رحیمی سام • مصطفی زمانی • هدی زین العابدین • کاظم سیاحی • بانیپال شومون • نادر فلاح • معصومه قاسمی پور • الهام کردا • مهدی کوشکی

ماجرا سریال :

٥ جوان، به واسطه مهارت هايشان وارد چالش كرگدن مي شوند و اين سرآغاز رفاقت بين آنهاست غافل از اينكه چالش كرگدن از طرف يك مافياي بزرگ و پر قدرت طراحي شده است و ماجراهاي غير قابل پيش بيني را رقم مي زنند.

admin بازدید : 92 شنبه 23 آذر 1398 زمان : 22:14 نظرات (0)

دانلود سریال دل قسمت 2 دوم با لینک مستقیم

دانلود سریال دل قسمت دوم : سریال دل در ژانر ملودارم و خانوادگی ساخته شده است این سریال در دو فصل 14 قسمتی تولید شده که کارگردان آه برعهده منوچهر هادی می باشد و تا الان بازیگرانی مانند حامد بهداد، ساره بیات، مهراوه شریفی‌نیا، سعید راد، کوروش تهامی، افسانه بایگان و بیژن امکانیان در سریال دل بازی کرده اند. شما می توانید این سریال جذاب و تماشایی را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.

دانلود سریال دل قسمت دوم

کارگردان : منوچهر هادی

موضوع : خانوادگی و اجتماعی

محصول : ایران

سال تولید : 1397

سال انتشار : 1398

بازیگران سریال عبارتند از : حامد بهداد • ساره بیات • مهراوه شریفی‌نیا • سعید راد • کوروش تهامی • افسانه بایگان • بیژن امکانیان

ماجرای سریال :

داستان دل در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.داستان اصلی سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و …

admin بازدید : 72 شنبه 23 آذر 1398 زمان : 22:11 نظرات (0)

دانلود قسمت شانزدهم 16 سریال مانکن با لینک مستقیم

دانلود قسمت شانزدهم سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده

دانلود قسمت شانزدهم سریال مانکن

 

کارگردان : حسین سهیلی زاده

موضوع : اجتماعی ، خانوادگی

سال تولید و انتشار : 1398

محصول : ایران

بازیگران سریال عبارتند از : محمدرضا فروتن • مریلا زارعی • نازنین بیاتی • امیرحسین آرمان • فرزاد فرزین • لیندا کیانی • حسین پاکدل • الهام پاوه نژاد • عارفه معماریان • رضا توکلی • بهشاد شریفیان • پانته آ کی قبادی • رابعه مدنی • بهزاد خلج • بهزاد محسنی • مائده محمدی • محمد صادقی

ماجرای سریال :

سریال مانکن روایتگر عشقی پرهیجان است، همانطور که در داستان های معاصر آمده است،عاشق و معشوق می بایست با رنج های بسیاری برای دوام عشق شاعرانه شان روبرو شوند…

admin بازدید : 76 شنبه 23 آذر 1398 زمان : 22:09 نظرات (0)

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 848
  • بازدید سال : 18,006
  • بازدید کلی : 55,936

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد